محصولات

پاوریونیت هیدرولیکی هیدروفرکو با شیر Blain آلمان

پاوریونیت های ساخت و مونتاژ هیدروفرکو با استفاده از شیرهای کنترل Blain ساخت کشور آلمان، در کنار استفاده از موتورهای مستغرق ایتالیایی با مارک SB و پمپ های مارپیچی ایتالیایی با مارک SEIM ، یکی از با کیفیت ترین پاوریونیت های مورد استفاده در دنیا میباشند. شیرهای Blain در سری KV برای بالابر ها و آسانسورهای خانگی ،و سری EV100 برای آسانسورهای هیدرولیک در دبی های 10 تا 1530 لیتر بر دقیقه مورد استفاده قرار میگیرند. این شیرهای کنترل به واسطه ساختار و طراحی، بالاترین کیفیت حرکتی را در آسانسور ها فراهم می نمایند.

پاوریونیت یکی از بخش‌های سیستم نیرو محرکه آسانسور هیدرولیکی است. این دستگاه شامل یک مخزن حاوی روغن که درون آن، الکتروموتور و پمپ باهم کوپله شده و شیرکنترلی که روی درب مخزن نصب شده میباشد.وقتی موتور روشن می‌شود پمپ متصل به موتور می‌چرخد و با ایجاد فشار، روغن را به سمت شیر کنترل و سپس به سمت جک ارسال و باعث حرکت کابین می‌شود.

سایر اقلام مورد استفاده در پاوریونیت عبارتند از: جعبه برق، سایلنسر، اتصالات و شلنگ‌ها

سایز پمپ‌های موجود مورد استفاده برحسب Lit/Min عبارتند از:

12 – 16 – 18 – 20 – 25 – 35 – 45 – 55 – 75 – 100 – 135 – 150 – 180 – 210 – 250 – 300 – 380

توان الکتروموتور‌های موجود مورد استفاده برحسب KWعبارتند از:

2.2 – 2.9 – 3.3 – 4.7 – 5.8 – 7.7 – 9.6 – 11 – 12.5 – 14.7 – 18.4 – 22 – 24 – 29 – 33

سایز شیر‌های کنترلی مورد استفاده برحسب سایز ورودی inch عبارتند از:

½ – ¾ – 1 – 1½ – 2

حجم مخزن‌هایی تولیدی برحسب Lit عبارتند از:

75 – 110 – 135 – 210 – 320 – 350 – 450 – 650 – 1000

پاوریونیت آسانسور هیدرولیکی یا یونیت هیدرولیکی جزء دستگاه های ضروری آسانسور برای حرکت دادن کابین به بالا و پایین ساختمان است. محل نصب این محصول اغلب در فضای اختصاصی زیر ساختمان است که به دلیل عدم نیاز به موتورخانه، کاهش هزینه ها را به دنبال دارد.

یونیت هیدرولیکی به طور کلی از اجزایی مانند مخزن روغن، پمپ هیدرولیکی، سیلندر هیدرولیکی و سیستم کنترلی ساخته می شود. در این مقاله تصمیم داریم به بررسی ویژگی های بهترین نوع این محصول، با عنوان پاوریونیت هیدرولیکی هیدروفرکو با شیر Blain آلمان بپردازیم.

مشخصات پاوریونیت هیدرولیکی هیدروفرکو با شیر Blain آلمان

پاوریونیت هیدرولیکی هیدروفرکو با شیر Blain آلمان دارای یک سری ویژگی های مطرح است که پیشنهاد می شود پیش از خرید محصول از آنها آگاه شوید.

  • عدم نیاز به موتورخانه، یکی از ویژگی های مورد توجه یونیت هیدرولیکی، نیاز نداشتن به موتورخانه است که این موضوع باعث صرفه جویی در هزینه ها و فضای ساختمان می شود.
  • نصب آسان، نصب و راه اندازی این محصول نسبتا آسان و سریع است و متخصص این حیطه در کمترین زمان با در دست داشتن تجهیزات مخصوص می تواند آن را نصب کند.
  • قدرت و عملکرد بالا، یونیت هیدرولیکی مورد نظر، قدرت، دقت و عملکرد بالایی در جا به جایی بارهای سنگین دارد.
  • مصرف بهینه انرژی، محصول مورد نظر از لحاظ مصرف انرژی بهینه بوده و بکارگیری آن کاهش مصرف انرژی و هزینه ها را به دنبال دارد.
  • بی صدا بودن، یکی دیگر از مشخصات مطرح پاوریونیت هیدرولیکی، بی صدا بودن است که باعث ایجاد آرامش در استفاده کننده از آسانسور می شود.
  • مجهز بودن به سیستم ایمنی، مشخصه بی همتای دیگر محصول، مجهز بودن به سیستم ایمنی قوی است. این سیستم ایمنی شامل خاموشی اضطراری، سیستم های ضد سقوط، حفاظت در برابر فشار اضافی و سیستم های کنترل است.
  • استفاده از قطعات خارجی در تولید محصول، بکارگیری قطعات خارجی مانند شیرهای بلاین آلمان، موتورهای مستغرق ایتالیایی و غیره، استحکام و قدرت بالای محصول را به دنبال دارد.

معرفی شرکت هیدروفرکو

فعالیت می کند، هیدروفرکو است که بهترین و باکیفیت ترین محصولات را به بازار عرضه کرده است. این مرکز تولیدی اقدام به تولید و عرضه تجهیزات آسانسورهای هیدرولیکی و کششی با دوام، با قطعات خارجی کرده است. در صورت نیاز به خرید این محصول فوق العاده، می توانید از سایت خریدتان را انجام دهید یا با کارشناسان ارتباط برقرار کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاوریونیت هیدرولیکی هیدروفرکو با شیر Blain آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *